در حال بارگذاری
اولین طراح و سازنده سیستم میترینگ ( اندازه گیری ) در ایران و خاورمیانه
مجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیقمجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیقمجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیق
026-34921581-6
[email protected]
سازمان منطقه ویژه اقتصادی پیام
مجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیقمجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیقمجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیق

شرکت ایمن توربین گاز

Imen

شرکت ایمن توربین گاز بعنوان نماینده انحصاری شرکت MOTOR SICH اوکراین در ایران، آمادگی خود را جهت تامین توربوکمپرسورهای مورد نیاز پروژه های تحت امر آن شرکت محترم با ظرفیت تولید 5/2 تا8 مگاوات اعلام میدارد. ضمناً کلیه خدمات شامل تعمیرات ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش توربین ها تحت لیسانس شرکتMOTOR SICH  اوکراین در کارگاه عملیاتی این شرکت انجام خواهد شد.

شرکت موتورسیچ در سال 1907 تاسیس و فعالیت خود را در زمینه­ی طراحی، ساخت، تعمیرات، اورهال، نصب و راه اندازی موتورهای توربینی برای صنایع هوایی (هواپیما و هلی­کوپتر) و تولید توان (محرک ژنراتورها، پمپ­ها، کمپرسورها، صنایع پالایشگاهی و سایر صنایعی که نیاز به محرک روتوری دارند) آغاز نموده . این شرکت در حال حاضر محصولات خود را به بیش از 120 کشور جهان صادر می کند و دارای تاییدیه سیستم کیفیت توسط Bureau Veritas Certification برای تطابق با استاندارد جهانیISO 9001 در زمینه­ی طراحی، ساخت، اورهال و تعمیرات موتورهای توربینی هوایی، توربین­های گازی محرک و نیروگاه­های تولید توان قابل حمل می­باشد(موبایل). تولیدات اصلی شرکت به شرح ذیل به استحضار میرساند:

  • توربین­های گازی با رنج توان در حالت نامی بین 5/2 تا 8 مگاوات که گاهاً در حالت ماکزیمم بار (خارج از نقطه­ی طراحی) به 6/9 مگاوات نیز می­رسند. این توربین ها شامل محرک­های گازی (GTD) مناسب برای واحدهای پمپاژ نفت و گاز، لیفتینگ گاز (gas-lifting)، ایستگاههای برق توربین گاز و همچنین نسل جدید واحدهای پمپاژ گاز می­باشند.
  • واحدهای تولید توان با تمامی تجهیزات مربوطه (مانند ژنراتور و گیربکس و واحد کنترل و …) و واحدهای تولید توان قابل حمل. این سیستم­ها مجهز به سیستمهای استارتر برقی، دریافت بار با عملکرد بدون وقفه، سیستمهای حفاظت و هشدار مرتبط با پارامترهای اصلی نیروگاهی و همچنین مجهز به یونیت صدا خفه کن می­باشد.
  • سیستم آماده سازی هوا،
  • سیستم تولید همزمان گرما و الکتریسیته
  • سیستم آماده سازی بخار و آب داغ در ایستگاه تقویت فشار گاز،
  • سیستمی که با استفاده از گاز اگزوز پالایشگاه­ها و میادین نفتی و گازی، قابلیت تولید آب داغ و توان الکتریکی با توربین گاز قابل حمل و ثابت با توان 5/2مگاوات و آب گرم تا دمای 150-100 درجه سلسیوس با توان گرمایی ماکزیمم7 مگاوات را دارد.
  • سیستمی که با استفاده از زباله­های خانگی و صنعتی و گاز طبیعی، گرما و توان الکتریکی تولید می­کند.

  ویژگی­های محصولات:

عموماً در توان­های پایین توربین­ها دارای بازده کمتری نسبت به توان­های بالا هستند. رنج بازده توربین­های موتورسیچ از 5/21% برای مدل AI-20 تا 5/32% برای مدل GTE-8.3/MS متغیر است. عموماً توربین­های چند محوره دارای توان بیشتری هستند.

شرایط عملکردی این توربین­ها بسیار وسیع است. بطوریکه این توربین­ها در بازه­ی دمایی 60- تا 60+ درجه سلسیوس کار می­کنند. همچنین برخی مدل­ها مانند AI-336 تا ارتفاع 2000 متری از سطح دریا و برخی دیگر مانند  GTE-6.3/MS تا ارتفاع 1000 متری از سطح دریا کار می­کنند.

 مینیمم مصرف سوخت توربین­های موتورسیچ 300 کیلوگرم بر ساعت برای مدل TV-3 137 با توان 1070 کیلووات و ماکزیمم آن 1875 کیلوگرم بر ساعت برای مدل­های GTE-8/MS و AL-336-2-8 با توان8000 کیلووات می­باشد. مدل GTE-8.3/MS با آنکه نسبت به کلاس8000 کیلووات دارای توان بیشتری(8300 کیلووات)است، سوخت کمتری(1840 کیلوگرم برساعت)مصرف می­کند.

English Catalogue