در حال بارگذاری
اولین طراح و سازنده سیستم میترینگ ( اندازه گیری ) در ایران و خاورمیانه
مجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیقمجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیقمجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیق
026-34921581-6
[email protected]
سازمان منطقه ویژه اقتصادی پیام
مجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیقمجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیقمجتمع صنعتی آسیا ابزار دقیق

بخش کنترل و تضمین کیفیت

بخش کنترل و تضمین کیفیت

هدف شرکت آسیا ابزار دقیق، فراهم کردن خدمات با بالاترین کیفیت ممکن و کسب رضایت مشتریان در تمامی سطوح و پروژه ها می باشد. تضمین و کنترل کیفیت دو امر مستقل اند. اولا، تضمین کیفیت به عنوان سیستم فعالیت های برنامه ریزی شده ای تعریف می شوند که کنترل کیفیت را تضمین می کند. در حالی که کنترل کیفیت به یک سری از فعالیت های خاص کنترلی در حیت تولید محصول اطلاق می گردد. در نتیجه، تضمین کیفیت را می توان کنترل کیفیت برای یک تابع خاص بیان کرد.

برنامه های QA اصولا از دو بخش تشکیل شده است: تخمین کیفیت داده ها (دقت و صحت) و فعالیت های مربوط به نگهداری و بهبود کیفیت داده ها. این دو بخش ترکیبی یک حلقه کنترلی تشکیل می دهند.

این شرکت به طور کامل معتقد به توان داخلی، بازدهی کیفی بالا، قابلیت اطمینان، تولید بهبود یافته و تحویل به موقع پروژه هاست. به جهت نیل به اهداف مذکور سازمان آسیا ابزار دقیق کاملا منسجم و با توسعه پایدار در سیاست کیفیت، اهداف، منابع و فرآیندها طراحی شده و به همین دلیل موفق به کسب چندین گواهینامه کیفیت در تامین خدمات مهندسی، خرید، ساخت و تولید و راه اندازی سیستم ها و تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی شده است.

بخش QA

بخش تضمین کیفیت شرکت آسیا ابزار دقیق دارای گواهینامه های زیر است:

   ISO 9001:2008

   ISO 14001:2004

   HSE-MS

بخش   QC   

بخش کنترل کیفیت ، با استفاده از متخصصان مجرب و ابزار کنترل کیفی خود، تمامی مراحل یک فرایند ساختاری را کنترل می کند.

English Catalogue